مصطفی پورمحمدی در برنامه میزگرد فرهنگی:

ببینید | انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما گفت: فرهنگ نقطهٔ قوت اسلام و فرهنگ ماست. امروز زن در جامعهٔ ایران نقطهٔ قوت است.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما گفت: فرهنگ نقطهٔ قوت اسلام و فرهنگ ماست. امروز زن در جامعهٔ ایران نقطهٔ قوت است.
کد خبر: ۱۴۶۱۴۴۹
تعداد بازدید : 11
 

پورمحمدی: ایران به سرعت به اسلام پیوست چون اسلام اوج فرهنگ بود و ایرانی با فرهنگ عجین شده بود/ این دو هم دیگر را یافتند

تعداد بازدید : 10
 
 پورمحمدی: امروز زن در جامعه ایرانی نقطه قوت فرهنگ ایران و اسلام و انقلاب اسلامی است
 
تعداد بازدید : 6
 
 
 ایوبی: هنوز نمی‌دانیم تکلیف‌مان با موسیقی چیست؛ اهالی موسیقی اذیت می‌شوند/ اگر سینما را می‌خواستیم باید 5 هزار سالن سینما داشتیم
 
تعداد بازدید : 7
 
 
 اسفندیاری خطاب به پورمحمدی: ارزیابی شما از حضور چهره‌ها و عناصر امنیتی در ساحت فرهنگ و سیاست در دولت‌های سه دهه گذشته چیست؟
 
تعداد بازدید : 8
 
ایوبی: جامعه هنری ما نیاز به امنیت دارد/ نقطه قوت پورمحمدی این است که سابقه امنیتی دارد
 
تعداد بازدید : 7
 
 
پورمحمدی خطاب به اسفندیاری، کارشناس مناظره: شما کیفرخواست علیه نظام امنیتی کشور صادر کرد/ قضاوت شما یک مقدار غیرواقع‌بیانه است
 
تعداد بازدید : 8
 
 پورمحمدی: الان جلسه کیفرخواست در دادگاه که نیست/ اسفندیاری: یک عمری شما محاکمه کردید یک بار ما محاکمه کنیم، چه اشکالی دارد؟
 
تعداد بازدید : 9
 
 
 پورمحمدی: منافقین ترور فیزیکی کردند ما ترور شخصیتی و حیثیتی می‌کنیم
 
تعداد بازدید : 6
 
 
 
 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: فرهنگ نقطه قوت اسلام و انقلاب ما در عرصه هماوردی است و امروز زن در جامعه ایران نقطه قوت فرهنگ انقلاب، اسلام و ایران است.

وی ادامه داد: امروز جهان در تلاطم نافهمی جایگاه انسان است. آنها گفتند انسان مداری اما جایگاه انسان تحقیر شده است. زن و مرد امروز عنصر فاخر جهان نیست. چون زن و مرد ما امروز در سلطه و حاکمیت سود، لذت، رفاه و جذابیت‌های زودگذر و کوچک است، اما زن و مرد ما و شاخص‌های متعالی فرهنگمان قوت امروز ما در هماوردی تمدنی معاصر است و ما این را نفهمیدیم و نیافتیم و به آن بها ندادیم.

حجت الاسلام پورمحمدی گفت: ما یک رجعت در تاریخ ایران و اسلام می‌خواهیم به خصوص در انقلاب و ما می‌توانیم و ظرفیت‌های بسیار برجسته امروز با همه فراز و فرودهایمان وجود دارد.

 
 

حجت الاسلام «مصطفی پورمحمدی» نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی در شبکه دو سیما، گفت: جامعه و تاریخ ایران را با فرهنگ می‌شود تعریف کرد. فرهنگ برجسته‌ترین نماد ایران است و اوج تمدن ایرانی با نگاه فرهنگی با نگاه فرهنگی شکل می‌گیرد.

وی افزود: هرچند رفتار پادشاهانمان را مغموم می‌دانیم که این به خاطر خصلت پادشاهی و شرایط سلطه است اما حتی در متن حکمران ایرانی فرهنگ کاملاً برجسته است و دستگاه حکمرانی ایران به خاطر حاکمیت فرهنگ از یک نجابت و یک طهارت و عمق و نفوذ برخوردار است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها